المپیاد علمی فرهنگی راه روشن برگزار می‌شود 
المپیاد علمی فرهنگی راه روشن برگزار می‌شود 

المپیاد علمی فرهنگی راه روشن برگزار می‌شود 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: المپیاد علمی فرهنگی راه روشن یکی از این فعالیت ها است که در ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) ویژه دختران و پسران نوجوان برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1136064 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۳

 حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از رویکردهای کانون شهید ابراهیم هادی، اجرای برنامه هایی در راستای تشکیل تمدن نوین جهانی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: برای تحقق این مهم، با همکاری و همراهی هیئت امنای مسجد، قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) راه اندازی شده که متناسب با سن اعضای کانون برنامه های مختلف علمی و فرهنگی برگزار می کند.

وی بیان کرد: مسابقه کوثر ولایت یکی از این برنامه ها است که در آستازه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: این مسابقه ویژه گروه های سنی نوجوان و جوان است که با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) اجرا می شود و به نفرات برتر نیز جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: هم زمان با سالروز ولادت با سعادت آن حضرت جشن با شکوهی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد برگزار می‌شود.

وی یکی از راه های جذب نوجوانان و جوانان به مسجد را انجام فعالیت های ورزشی برشمرد و  اظهار کرد: همچنین قصد داریم در آستانه میلاد فرخنده میلاد حضرت زهرا (س) مجتمع ورزشی انتظار را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام سعیدی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را یکی دیگر از فعالیت های کانون در راستای تمدن نوین جهانی زمینه ساز ظهور دانست و اضافه کرد: المپیاد علمی فرهنگی راه روشن یکی از این فعالیت ها است که در ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) ویژه دختران و پسران نوجوان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این المپیاد همراه با دوره‌ های آموزشی است که در پایان به ۱۶ نفر از پسران و نیز دختران جوایزی اهدا می شود.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: برای پسران اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب غرب کشور استان خوزستان و برای دختران نیز هدایای ویژه حجاب و وسایل ویژه ورزشی در نظر گرفته شده است.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت در خاتمه یادآور شد: امروز در جنگ نرم، دشمنان اسلام برای نسل نوجوان ما برنامه ریزی کرده اند تا آنها را از دین و ارزش های دینی اسلام جدا کنند بنابراین ما قصد داریم با اجرای برنامه هایی اینچنینی گامی هر چند کوچک در مقابله با این هجمه دشمنان برداریم.

پایان پیام/ 586